Ethnoglobus » КОНФЕРЕНЦИИ » Azərbaycanda etnik talışlar türkdilli toplumda özünü necə hiss edir

Azərbaycanda etnik talışlar türkdilli toplumda özünü necə hiss edir

image

Şəkildə: fonda talış milli geyimləri.

“Ethnoglobus.az Beynəlxalq onlayn araşdırma mərkəzi “Türk Dövlətlər Birliyi və bu coğrafiyada yaşayan xalqlar” movzusunda onlayn konfransa start verir. Konfrans çərçivəsində müxtəlif dillərdə müəllif yazıları və müsahibələr dərc olunacaq. 

 İlk müsahibimiz Bakı Slavyan Universitetinin “Regionşünaslıq” kafedrasının müəllimi , saytımızın davamlı müəllifi Nurəngiz Kərimlidir.

Qeyd edək ki, bu qəbil onlayn konfranslarımız uzun illərdir ki, keçirilir və tədbirdə Azərbaycan və dünya mütəxəssisləri iştirak edir.  


Müsahibəni hazırladı: Gülnara İnanc 

 

Kərimova Nurəngiz Əli qızı 10 may 1975- ci ildə Astara rayonunun Ərçivan qəsəbəsində dünyaya göz açıb. 1992 -ci il Ərçivan qəsəbə 2 saylı məktəbi   medalla bitirib. Həmin il ölkəmizin tarixində  ilk dəfə olaraq keçirilən test üsulu ilə qəbul  imtahanı verib M.F.Axundov adına APRDƏİ daxil olub.  Universiteti bitirdikdən sonra 1997 -ci ildən indiyə qədər Bakı Slavyan Universitetində ( 2000 -ci ildən APRDƏİ nin bazası əsasında yaradılmışdır)   çalışır. Hazırda "Regionşünaslıq" kafedrasının müəllimidir. İxtisasca filoloq olsa da,   multikulturalizm, tolerantlıq,  Azərbaycanda yaşayan azsaylı xalqların mədəniyyəti ,etnoqrafiyası,o cümlədən talış mədəniyyəti , etnoqrafiyası, folkloru , dilinin tarixi haqqında tədqiqatlar aparmış, yerli və xarici elmi jurnallarda, beynəlxalq elmi konfranslarda Azərbaycan, rus və ingilis dillərində çap olunmuş 10- dan çox elmi məqalənin müəllifidir. Bu məqalələr silsilə şəklində ethnoglobus.az saytında dərc olunub. Hal-hazırda Rusiya Federasiyasında aspirantura təhsilimi davam etdirir, " Azərbaycan,talış və rus dillərində frazeoloji sinonimliyin    müqayisəli xarakteristikası" mövzusunda  dissertasiya işi   üzərində çalışır.


 

-Milli kimlik, vətəndaşlıq anlayışlarını milli özünüdərk spektrində necə şərh edərsiz? Dünya nümunələrini göstərməklə.

“Milli kimlik” dedikdə mən ilk növbədə öz soy kökümü- yəni  talış xalqının  nümayəndəsi, talış qızı  kimi dərk edirəm və  talış olduğumu  nə danır, nə də  gizlədirəm,   talış olmağımla  fəxr  edirəm, bununla yanaşı mən talış olduğum qədər azərbaycanlıyam və azərbaycanlı olduğum qədər talışam.  “Milli kimlik”  məfhumu çox geniş və çoxşahəli məfhumdur.  Mən   bir talış  qızı, talış xalqının  övladı olaraq, milli  adət-ənənələrimizə  riayət etməyi,dilimizin qorunması və inkişafı, mədəniyyətimizin tədqiq olunmasını   özümə borc bilirəm.Dahi şəxsiyyət, azərbaycançılıq ideologiyasının əsasını qoymuş, ümummilli liderimiz Heydər Əliyev demişdir " Hər bir xalqın öz qaynaqlarına, öz köklərinə qayıtmaq, öz diyarının, öz torpağının, hətta öz kəndinin tarixini bərpa etmək səyi təbiidir".   Talış xalqı çox  qədim tarixə  malikdir   və  onun mədəniyyəti  həm fars, həm türk  mədəniyətinin   sintezi  kimi  formalaşaraq hər iki mədəniyyətin ən gözəl  xüsusiyyətlərindən bəhrələnmişdir.Talış əsilli olmaqla  yanaşı mən Azərbaycan Respublikasının  vətəndaşıyam   və   məntiqi olaraq, Azərbaycan  Konstitusiyasına,  ölkə qanunvericiliyinə  riayət edib, Azərbaycanda yaşayan bütün  xalqların milli adət-ənənələrinə  hörmətlə yanaşıram. Bu təbiidir,  çünki   hər bir şəxs  yaşadığı  mühitə,   əhatəsində  olan insanlara  hörmətlə yanaşmalı və bununla   öz xalqının    mədəni səviyyəsini  təsdiq etməlidir.  Ümumiyyətlə,   dünyanın   demək olar ki, bütün ölkələrində  etnik və milli azlıqlar (burda say nəzərdə tutulmur) yaşayır  və  onların   hüquqları   təmin  olduqda,   ölkədə  sabit  durum qorunub saxlanır. 

-Azərbaycançılıq , yaxud Azərbaycanlı olmaq sosial-ictimai müstəvidə necə ifadə olunur?

Azərbaycançılıq bizim dövlətçilik ideologiyamızdır, dəyərdir, xalqımızın qanına, geninə hopmuş həyat tərzidir. Azərbaycançılıq  – Azərbaycan dövlətini qorumaqdır, vətəndaşlarımızın və dünyadakı 50 milyon soydaşlarımızın həmrəyliyidir, birliyidir. Əsası ümummilli lider Heydər Əliyev tərəfindən qoyulan azərbaycançılıq ideyası ölkə daxilində vətəndaşlarımızı, xaricdə isə soydaşlarımızı birləşdirir, təşkilatlandırır. Çünki ölkə daxilində güclü vətəndaş həmrəyliyinin olması ilə yanaşı, xaricdəki güclü diaspor fəaliyyəti də dövlətçiliyimizi möhkəmləndirən amillərdən biridir. Azərbaycançılıq Azərbaycanı qorumaq üçün ölkə daxilindəki dövlət və ictimai qurumların, siyasi partiyaların, yaşından, cinsindən, sosial mənşəyindən, milliyyətindən, dinindən asılı olmayaraq bütün vətəndaşlarımızın, xaricdəki diaspor təşkilatlarının, fəallarının birləşməyi, Vətənə dəstək olmaları, onun haqq səsini dünyaya çatdırmalarıdır.

 Azərbaycan    bütün dövrlərdə  çoxmillətli  ölkə olub və   burada  yaşayan xalqların və dini toplumların   hüquqları  pozulmayıb. Ölkənin  Konstitusiyası  hər bir    vətəndaşa milli mənsubiyyətindən    asılı olmayaraq  hüquqlarının  qorunmasını, müdafiə olunmasını   təmin edir.   Azərbaycanda   bütün xalqların nümayəndələri  üçün  öz milli adət-ənənələrini qoruyub saxlamaq və  ayinləri   keçirmək, milli mədəniyyətini   inkişaf etdirmək   üçün  hər cür şərait yaranıb.Vətənimizdə    azsaylı xalqların milli  ləyaqəti   heç bir şəkildə  pozulmur  və   onların öz milli  adət-ənənələrini qoruyub saxlamaq üçün hər cür şərait yaranıb.    “Azərbaycanlı”  məfhumuna   gəldikdə   isə, mən onu demək istəyirəm ki,    Azərbaycan bizim hamımızın - azlığından və ya çoxluğundan asılı olmayaraq, burada yaşayan bütün xalqların   ümumi evidir. Onu sevə-sevə qorumaq, qoruyaraq sevmək hər bir kəsin başlıca qayəsi olmalıdır. Bununla bağlı   daha bir   ciddi  məqamı   misal  gətirmək  yerinə düşər. Qarabağ müharibəsində  Azərbaycanda yaşayan  bütün xalqların  nümayəndələri o cümlədən talışlar da ana Vətənini düşməndən müdafiə etmək və işğalçı erməniləri torpaqlarımızdan qovmaq üçün xüsusi fədakarlıq və qəhrəmanlıq göstərmişlər, vətənin  hər qarış torpağı uğrunda şəhid olmağı, düşmənə qan uddurmağı özlərinə şərəf hesab ediblər. Hər bir müharibədə əsas ağırlıq kəşfiyyatçıların üzərinə düşür. Kəşfiyyatda isə düşmənin dilini bilmək və ratsiyada düşmənin başa düşmədiyi dildə danışmaq, düşmənin bilmədiyi parollardan istifadə etmək olduqca vacibdir. Ermənilər bütün dilləri bilirdi və ya başa düşürdü, təkcə talış dilindən başqa. Ona görə də  vətənpərvər oğullarımız, hansı ki, talış dilini mükəmməl bilirdilər, onlar könüllü olaraq  kəşfiyyatçı kimi ön sıralarda  xüsusi fədakarlıq nümayiş etdirmiş və bu torpaq uğrunda şəhid olmuşlar.Yəni, Azərbaycanda yaşayan  hər bir   xalqın nümayəndəsi öz  milli   kökünə ehtiram göstərməklə,    Azərbaycanı   öz vətəni hesab edir. 

-Azərbaycanda etnik, dini  və milli azərbaycançılıq kimliyi öz yerini necə müəyyənləşdirir?

 Azərbaycanda  vətəndaşların   etnik və milli  azərbaycançılıq kimliyi  ilk növbədə  onların öz ana dilində   danışmaq hüququnun  təmin olunmasında,  hər bir xalqın öz  mətbu   orqanlarının  olmasında,  milli adət-ənənələrinə uyğun həyat tərzinin  sürmək   imkanında,  milli dillərdə  kitabların, dərsliklərin  nəşr olmasında özünü nümayiş etdirir.  Dini   tolerantlığa gəldikdə isə,   Bakının  mərkəzində  möhtəşəm məsçidlərlə  yanaşı,   yahudi sinaqoqası,  rus pravoslav kilsəsi,  katolik kilsəsi fəaliyyət göstərir  və   bununla bağlı  yenədə bir ciddi və dərin mənalı məqam qeyd edilməlidir.  Azərbaycanlılar,  talışlar   ənənəvi olaraq İslam dininə    etiqad edib, lakin  fərqli  dinlərə məxsus   dini məbədlərdə   hər millətin nümayəndələrinə  rast gəlmək mümkündür. Kilsəyə yaxud sinaqoqaya gedən müsəlmanlar  bunu  bir sözlə izah edirlər- “Allah təkdir və Həzrət Məhəmməd (ə.s.)    nə Musa, nə İsa peyqəmbəri  danmayıb,   əksinə  onlara  ehtiramla   yanaşıb”.  Yəni, Azərbaycanda  heç bir   etnik qrupun,  azsaylı xalqın yaxud  fərqli  dinin nümayəndəsi  özünü “ikinci dərəcəli” insan kimi  hiss etmir. Bütün xalqların və dinlərin  dinc yanaşı   yaşamasının  təmin  edilməsi   azərbaycançılıq ideologiyasının  əsasını  təşkil edir. Öz təcrübəmdən sizə misal gətirmək istəyirəm.Mənim ən yaxın dostum və iş yoldaşım rus əsilli azərbaycanlı Polina Çernovadır.Polina Çernova artıq 40 ilə yaxındır bizim Universitetdə çalışır. Biz bütün dini və milli bayramları birgə qeyd edirik.  Bu il xristianların Pasxa bayramını Palina xanımla birgə Qəbələnin Nic qəsəbəsində qeyd etdik.Müqəddəs Yelisey məbədində dünyada sülhün və əmin-amanlığın bərqərar olması diləyi ilə birlikdə dualar etdik.Udi qardaş və bacılarımızla birgə həmrəyliyimizi bildirdik,bayramlarını təbrik etdik. Hər il  Polina Çernova ilə birgə   xalqımızın milli bayramı olan Novruz bayramı və ilaxır Çərşənbəni, müsəlmanların müqəddəs dini  bayramları olan Qurban və Ramazan bayramlarını Astarada birgə keçirmək artıq bizdə bir ənənəyə çevrilib və sosial şəbəkələrdə canlı olaraq  paylaşımlarımız istər rus icması  nümayəndələri arasında istərsədə azərbaycanlılar arasında böyük marağa səbəb olur.

-Bildiyiniz kimi “azərbaycanlı” termininə müxalif olanlar da var. Sizcə bu etirazçılıq hansı sosial-psixoloji faktorlardan doğur?

Bu  çox maraqlı  sualdır və   “azərbaycanlı” termini probleminin kökləri çox dərindir.  Şimalı Azərbaycan Rusiya imperiyasının tərkibinə  daxil edildikdən sonra azərbaycanlıları Rusiyada “qafqaz tatarları”  adlandırırdılar.  “Qafqaz tatarları”  ifadəsinə   həm XIX əsrin rəsmi sənədlərində, həm rus klassik ədəbiyyatında rast gəlmək mümkündür.  Bu cür yanaşma  ilk növbədə dillərin yaxınlığında və  eyni   zamanda  dini  mənsubiyyətdən  irəli gəlir.   Məlumdur ki,  rus xalqı  İslam dini ilə  ilk dəfə   məhz tatar  xalqının timsalında  tanış olublar.  ( Hətta ruslarda  belə bir deyim də var- “hansı rusu qaşısan, altından tatar çıxar”. Bu kəlam bəzən A.S. Puşkinə, bəzən isə N.M.Karamzinə  aid edilir). Yəni,  “azərbaycanlı” termininə   etiraz     Azərbaycan  xalqının  sırf “azərbaycanlı” kimi   deyil,   ümumən “türk”  adı ilə tanınması   istəyindən  irəli gəlir.   Bəli, türkdilli  xalqların hamısı eyni kökdən  gəlir,   və türk   olmaq  qürurludur, lakin  mənim   fikrimcə,  türkdilli xalqların  hər biri özü-özlüyündə  tanınmalıdır.   

-Siz talış əsilli Azərbaycanlısız. Sizin timsalınızda talış və Azərbaycanlı   kimliyi necə və hansı şəraitdə təzahür edir? 

 Mən talış   köklərimə  həmişə sadiq olmuşam  və dədə-babadan qalan   mənəvi dəyərləri,  dini   etiqadımı  qoruyub saxlamağı  özümə   övladlıq  borcu  hesab edirəm. Bununla yanaşı,  Azərbaycan mənim ana vətənimdir, bayaq qeyd etdiyim kimi mən  talış olduğum qədər azərbaycanlıyam, azərbaycanlı olduğum qədər talışam. Mənim   talış kimliyim  öz dilimi mükəmməl bilməyimdə,  müsəlman  adətlərinə   göstərdiyim  hörmət və  ehtiramda,   talış  musiqi  və ədəbiyyatı nümunələrini  bilməyimdə   özünü nümayiş etdirir.  Azərbaycanlı kimliyimə  gəldikdə isə,  mən bu ölkənin vətəndaşıyam, bu torpağın yetirməsiyəm   və  Azərbaycan   dövlətinin  talış  köklü nümayəndəsiyəm.

- Azərbaycanda eyni etnik və dini kimlik nümayəndələri və çoxsaylı türkdillilər arasında yaşamaq özünü necə göstərir? 

 Bu gün talışlar Azərbaycan millətinə dərindən inteqrasiya olunub. Talışların və azərbaycanlıların ənənələri, mədəniyyəti və həyatı çox da fərqlənmir.  Talış   və  Azərbaycan xalqının dini   yaxınlığı    təbii ki   əlaqənin  daha   möhkəm olmasına  çox güclü  və   müsbət təsir göstərir.  Etnik  baxımdan   soy-kök fərqli  olsada,  yaxınlıq    həmçinin özünü  həm  dini, həm milli  adət-ənənələrdə  özünü biruzə verir.  Ümumiyyətlə, türkdilli  xalqlar arasında yaşayan    müxtəlif etnik və dini qrupların nümayəndələri, o cümlədən talışlar  deyilən mühitdə  özünü sərbəst hiss edir. Bundan əlavə,   son illər   talış xalqının   tarixinə və  mədəniyyətinə   marağın artması  müşahidə olunur.   Beynəlxaq tədbirlərdə,  el şənliklərində,  elmi   görüşlərdə  biz bunun şahidi oluruq.  Məsələn, Şuşa azad olandan sonra, burada keçirilən təntənəli konsertdə   talış nənələrinin talış xalq mahnılarını   ifa etməsi     alqışlarla    qarşılandı.

-Azərbaycanda yaşayan müasir talış etnikliyini nədir və necədir, sizcə?

Məni  fikrimcə,  hal-hazırda   Azərbaycanda yaşayan  müasir   talış etnikliyi  çox   sanballı  bir  mövqe tutur. Talış etnosunun hüquqları   pozulmur,   talış xalqının  nümayəndələri  müxtəlif   dövlət  qurumlarında  çalışır, elmi araşdırmalar aparır,  ən fərqli sahələrdə fəaliyyət göstərirlər. Talışlar  Azərbaycanda  çoxsaylı   etnoslardan biridir   və   azərbaycanlılarla  onları bir çox hallarda  qohumluq əlaqələri də  birləşdirir.   Talış xalqının  nümayəndələri  hal-hazırda    bütün  dövlət qurumlarında,  o cümlədən MM   təmsil olunub.  Yəni,  talış   xalqı  Azərbaycan dövlətinin  çox   böyük  və  ayrılmaz   hissəsidir. Bu məqamda talış əsilli türkoloq alimimiz, azərbaycan dilçiliyinin patriarxı sayılan professor Əbülfəz Rəcəblinin illər öncə televiziya verlişlərinin birində söylədiyi bir ifadə yadıma düşdü: ”Azərbaycan bir ağacdırsa qol-budaqları burada yaşayan azsaylı xalqlardır”. Bəli biz bir ağacın budaqlarıyıq. 


-Müasir siyasi-iqtisadi və geosiyasi situasiyanın tələbilə Türk Dövlətlər Birliyi yarandı. Sizcə, etnik   türk olmayan xalqlar  bu birliyin içində özünü necə hiss edir, yaxud türk olmayan xalqların Türk dünyası içində yaşayaraq özünü komfort, emosional bərabərhüquqlu hiss etməsi üçün proseslər  necə irəli aparılmalıdır?

  Türk  Dövlətləri    Birliyinin  yaranması   digər    xalqların  heç birinin təqiblərə  məruz qalması, onların  hüquqlarının   pozulması  demək deyil. Əksinə,  türk dilli   xalqlar  daim  öz demokratikliyi ilə seçilib və  etnik   türk olmayan xalqların  nümayəndələri    hələ Osmanlı    Dövləti   dövründə  yüksək vəzifələr tutmuş,  sərbəst  ticarətlə, müxtəlif sənət növləri ilə məşqul olmaq  imkanına malik  olmuşlar. Hal-hazırda  etnik türk olmayan xalqların nümayəndələri  türk   dünyasına  bərabər hüquqlu   seqment kimi   daxil olaraq,  ərazisində  yaşadığı   dövlətin qanularına riayət  etməklə  həmin dövlətdə həm  hüquqi, həm emosional cəhətdən  özünü   rahat hiss edir.  Bu  cür  şəraitin  dövlət tərəfindən yaranması, fərqli etnik  qrupların hüquqlarının  təmin edilməsi  təbii ki,    dövlətin apardığı  siyasətin  ən müsbət   cəhəti kimi  qiymətləndirilə  bilər. 

-Qloballaşma dövründə assimilyasiya prosesi bütün dünyada təzahür edir. Azsaylı,  dövləti olmayan xalqlarda bu proses necə hiss olunur? 

 Assimiyasiya   prosesləri  bütün  dünyada   müşahidə olunur və  bu  həm   qloballaşma və   həm bir sıra  tarixi   və siyasi  proseslərlə   əlaqəlidir.   Lakin assimilyasiya  prosesləri  heç bir halda   məcburi xarakter daşımamalıdır.    Bildiyimiz kimi dünyada səkkiz milyarddan çox   əhali, üç minə yaxın xalq və  iki yüzə yaxın dövlət mövcuddur.Yəni hər bir xalqın dövlətinin olması qeyri-mümkündür. Azsaylı, öz  dövləti olmayan  xalqların assimiyasiyası  uzun  və mürəkkəb prosesdir,  və  hər ölkədə   onun  öz xüsusiyyətləri  var.    Talış xalqının  Azərbaycanda  assimilyasiya   olunması  isə  nəzərə çarpmır, çünki  talışlar   bir tərəfdən  öz  kökünü   unutmur,    digər tərəfdən  bütün xalqlarla  dinc yanaşı yaşamağı  üstün tuturlar. 



 

 

 

 

 

 

ДРУГИЕ НОВОСТИ
ВСЕ НОВОСТИ
13:14REİNKARNASIYA VƏ KABBALA13:01Səməd Vurğun "Qəhrəmanın ölümü " _ "Qəhrəmani maq" şeri talış dilində06:51Nizami Gəncəvinin “Sənsiz” qəzəli talış dilində-“Be tı”16:21محمودی: هواداران تراکتور در دنیا بی‌همتا هستند/ ورزشگاه یادگار امام، بهشت فوتبال است18:29Армейский раввин и выжившие узники08:27Отношения Азербайджана и ТРСК: история и перспективы развития15:19Парфянское царство – государство иранцев-зороастрийцев в Иране и Центральной Азии11:45کسانی که از رنج "لذت می برند"18:25Orucun sosiologiyası: onlayn sorğunun statistik təhlili14:07Savaşsonrası psixoloji problemləri cəmiyyət birgə aşmalıdır15:26Təbrizdə Beşinci Milli Muğam Musiqi Festivalı keçirilib17:04Согдийцы и хорезмийцы - иранские оседлые народы доисламской Центральной Азии14:32Детские воспоминания о праздниках: евреи и славяне о Песахе14:12Xamneinin istefası üçün ictimai tələb artır20:22İranda Azərbaycan əleyhinə mövqelər davam edir12:08GENETİK İRQÇİLİK VƏ AŞIRI MİLLƏTÇİLİK10:59Dərddən "ləzzət" alanlar19:22Сумаляк — главное блюдо Новруза в Узбекистане12:16Urmidə nələr baş verib19:37Дорога слез. Ассирийцы и их эмиграция в XIX-XXI вв.13:02Нишалда - популярный десерт на Рамазан в Узбекистане15:21კვანტური ცნობიერების თეორია და კვანტური ფსიქოლოგია19:51Место встречи – бакинский бульвар19:41Кто такая Латифа аш-Шараа — первая леди Сирии?19:54Несторианское христианство и его распространение в Центральной и Внутренней Азии в эпоху Средневековья14:40İran Azərbaycanın dövlətçiliyini inkar edir15:41Интервью первого квантового психолога Азербайджана сайту Lent.az.18:20PEZEŞKİYAN HÖKUMƏTİ PREZİDENTİN ÖZ VƏDİNƏ ƏMƏL ETMƏSİNƏ İCAZƏ VERMƏDİ?18:49Достигнуто соглашение между BOTAŞ и Туркменгаз о поставках туркменского газа в Турцию18:38İransayağı obyektivlik11:39Позиция Трампа повысит роль Турции в вопросе укрепления обороны в Европе17:55МЕНДЕЛЕЕВ И БАКИНСКАЯ НЕФТЬ17:39İranın millətçi dini rejimi18:34Бакуда Каюм Насыйриның тууына 200 ел тулуга багышланган әдәби-музыкаль кичә узды18:17Манихейство и его распространение среди тюрок17:20Военное дело Улуса Джучи (Золотой Орды)14:35Эссе к статье каббалиста Рабаша «Пойдем к Фараону-2»17:48İRAN MÜXALİFƏTİ VƏ TRAMP13:46Общение с иранцем идентична игре в шахматы10:40چرا پول نداریم؟09:46گلنارا اینانج اولین روانشناس کوانتومی آذربایجان با Lent.az صحبت کرد: برای ثروتمند شدن باید از بعد سوم خارج شوید.09:38افکار و سندرم خستگی مزمن16:20KİBALİON - MİSİR VƏ YUNAN HERMETİK FƏLSƏFƏSİ: ÜÇ TƏŞƏBBÜS16:07Məntiqsiz Iran ,yaxud “ÖRTÜLÜ MƏDƏNİYYƏT”14:56Империя Юань – Монгольская империя Внутренней Азии и Китая17:48Azerbaycan'ın ilk KUANTUM PSİKOLOĞU Gülnara İnanç Lent.az -a konuştu :Kuantum psikolojisinde insan zihniyle değil, ruhuyla, ruhun ilettiği bilgilerle çalışır.11:10ƏRƏB ŞƏRQİNDƏN MƏRKƏZİ ASİYAYA VURNUXAN İRAN13:18کعبه قلب خمینی12:57TEHRANDA TERROR18:16Договор России и Ирана закрепил, что делать сторонам в случае агрессии (полный текст Договора)10:44İRAN BAŞINA HARANIN DAŞINI SALSIN?12:012023-cü ildə Bəşər Əsəd İran prezidenti İbrahim Rəisini təmtəraqla qəbul etmək istəməyib11:51İnsanlar niyə pirlərə gedir11:59Монгольская средневековая письменная культура08:56Герои летописей и «Слово о полке Игоревом»: Династия Шаруканидов.19:24Uşaq adlarında dünyəviləşmə tendensiyası?17:43Humeyni'nin şiirlerinde tasavvufi motifler09:14MANTRA MEDİTASİYA.16:00О ПЕРСПЕКТИВАХ РАЗВИТИЯ ТЮРКСКОГО МИРА12:09Ərzin əşrəfi Naxçıvan (4-cü hissə)12:05Ərzin əşrəfi Naxçıvan (3-cü hissə)10:10Начался прием заявок на участие в конкурсах TEKNOFEST-2025 в ТРСК21:26«Разложение мозга»: как избежать негативного воздействия соцсетей?12:40Ərzin əşrəfi Naxçıvan (2-ci hissə)11:4912 ölkənin hüquqşünasları Bakıda: Cinayət hüququ müzakirə olundu11:00Ərzin əşrəfi Naxçıvan (1-ci hissə)15:25“Kinomexanikin qayıdışı” (“Kinomexaniki oqardemon”): Talış dilində dünya səviyyəli ilk bədii-sənədli filmin sehrli aləmi...10:58Yalan-palan İran12:50Азәрбайҗан тарихчысы Бакудагы беренче татар актрисалары турында: Аларга янаулар булган20:22Влияние Турции на переходный процесс в Сирии15:27Hicabsız İran10:27Как будет формироваться новый период в Сирии после Асада?20:17Iranda hicabı cərimələrlə "sevdirmək" istəyirlər17:26Nizip Ticarət Palatasına üzv iş adamlarından ibarət nümayəndə heyəti Azərbaycan-Türkiyə İş Adamları Birliyinin qonağı olub.16:57Лиля Брик- муза Владимира Маяковского17:03PEZEŞKİYANIN 1001 DƏRDİ VƏ EHTİMALLAR13:49Hz. İsa (ona salam olsun) nə üçün atasız doğulub?14:53КУШАНСКОЕ ЦАРСТВО – БУДДИСТСКАЯ ИМПЕРИЯ ЦЕНТРАЛЬНОЙ АЗИИ И ИНДИИ17:56İranda yaşayan xalqlar dövlətçiliyə təhdididirmi?10:40Pezeşkiyanın hicab problemləri10:03İRANDA FUNDAMENTALİSTLƏR GÜCLƏRİNİ GÖSTƏRİRLƏR14:24TÜRK DÜNYASI VƏ BƏHAİ DİNİ08:51KKTC, TDT Sivil Koruma Mekanizması’nda tam üyelik hakkı kazandı08:32Bahçeli: Türkiye, Azerbaycan ve KKTC’nin ortak alfabeye hazır olması Türk birliğinin müjdesidir17:14Кимакский каганат – кочевая империя Центральной Азии11:51İRAN PREZİDENTİNİN İLK GERİ ADDIMI20:39Dünya xalqları irqindən və dinidən asılı olmayaraq bir səmavi Mənbədən ilham alır17:59Кто определит итог выборов президента США: лобби или "колеблющиеся" штаты?13:57Мискинджа - Мискискар19:46В Туркменистане широко отметили Праздник туркменского алабая12:17Azərbaycanda xristian olmaq17:57Запреты у кыпчаков.16:57Амбициозный проект Илона Маска Starship: на пути к космическим путешествиям будущего18:01Тибет и Великая Степь в XIII-XX вв.15:17کمال17:40ЕС ввел санкции против представителей властей АТО Гагаузия12:11Dilənçiliyin sosiologiyasına dair qeydlər: ilahi təhdid və mənəvi terror11:59امام علی (ع)14:36В Баку подключились к международной акции "Диктант на лезгинском языке"13:35Geyim və əxlaq haqqında19:37Глава МИ-5 заявил о росте угроз со стороны России и Ирана17:17İranın "Mehestan" partiyası Azərbaycanın Zəngəzur dəhlizi ilə bağlı planlarının qarşısını almaq üçün qəti addımlar atmağa çağırır14:09“Azərbaycan İranın başıdır, baş gedəndə bədən də gedər... General Şadan”09:48İran dini, yaxud dünyəvi dövlət olmasından asılı olmayaraq etnik və dini əyləci əlində saxlayacaq.16:32Организация тюркских государств: 15 лет единства и прогресса20:05Авраам Шмулевич: Иран не в состоянии нанести серьезный удар по Израилю18:38Azərbaycanda Roş Ha Şana bayramı ərəfəsində yeni yəhudi təqvimi dərc olunub15:17Расул Гьамзатова икрам авунай15:08XIX əsr ləzgi ədəbiyyatının məramı13:02Уйгурское национальное движение и Китай в ХХ веке15:32Белорусский народный праздник урожая "Багач" отпраздновали в музее Янки Купалы в Вязынке15:00Многовековая традиция: узбекский плов14:01Etnik kimliyi müəyyənləşdirən DNA nəticələri reinkarnasiya fəlsəfəsinin maddi təzahürüdür.12:59İmam Ali (a.s.) : " ...Sizinle savaşanlarla savaşın."18:24НОГАЙЦЫ В XV-XVIII ВВ.20:11İMAMQULUKƏND11:32Геенна изначально приготовлена не для людей, а для дьявола и его последователей – падших ангелов10:50Cəhənnəm əvvəlcə insanlar üçün deyil, şeytan və onun ardıcılları — yəni düşmüş mələklər üçün hazırlanıb17:41PARA NASIL CEZBEDİLİR?17:34САМОУНИЧТОЖЕНИЕ И БОЛЕЗНЬ19:59İran dövlətinin Bəhai icmasını zəiflətmək və məhv etmək siyasəti davam edir18:05Результаты ДНК и реинкарнация17:57В Турции найдена цилиндрическая печать возрастом около 4 тыс. лет17:00Архаизм Талибана: куда уходят корни одиозного отношения к женщинам в Афганистане22:14Митрополия Молдовы - о паломничестве священников в Россию: У них не было политических целей12:06KUANTUM BİLİNCİ TEORİSİ, AŞKINLIK, KUANTUM PSİKOLOJİSİ VE KURAN AYETLERI11:27"Sionist İsrail və Şeytan Amerika" İranı necə xilas etdi?17:43Ata Atun İngiliz Arşivlerinde Kıprısla İlgili Neler Buldu14:47Сборная Казахстана по кокпару начала первые тренировки на стадионе Игр кочевников в Астане12:04Tbilisidə Qafqaz Kürdlərinin I Beynəlxalq Elmi-Praktiki Konfransı baş tutub.20:29Нафталиевы и Шамиловы — первые горско-еврейские поселенцы Кабарды15:37В Ташкенте состоялась встреча президентов Азербайджана и Узбекистана с представителями деловых кругов двух стран15:27От Еленендорфа до Гейгёля18:11"BİRİNCİ və İKİNCİ" XOŞBƏXTLİK yaxud UTANCAQLIĞIN FƏLSƏFƏSİ!16:08Азербайджан и Казахстан проводят совместные учения «Алтын кыран-2024»21:43Проанализированы возможности Каракалпакстана и определены дальнейшие задачи17:27Погромы в Британии стали итогом исламофобской пропаганды21:04Период Яхьи Синвара в сопротивлении19:32КЕМ БЫЛИ ДИ И ЖУНЫ? Внутренняя Азия и Южная Сибирь от пришествия индоевропейцев до империи Хунну19:42Кыргызские женщины сохраняют традицию головного убора «элечек»20:43Президенты стран Центральной Азии на встрече в Астане выступили за продвижение общих интересов20:03Итоги выступления спортсменов из Центральной Азии на Олимпиаде — 202415:03В Баку отметили День Абая - Bakıda Abay Günü qeyd olunub14:55Бакуда Абай күні аталып өтті15:19СЛАВЯНЕ В ДЕШТ-И КЫПЧАКЕ19:07Великобритания сосредоточилась на защите Израиля военным присутствием в Средиземноморье и на Ближнем Востоке11:41Azərbaycanda etnik talışlar türkdilli toplumda özünü necə hiss edir15:05تئوری آگاهی کوانتومی، استعلایی ، روانشناسی کوانتومی و آیات قرآن14:50ТОТЕМЫ У КЫПЧАКОВ11:38Азербайджанские ковры в Музее Ислама, в Иерусалиме15:00Чем обернется для региона убийство лидера ХАМАС?10:49Исчезнувшие народы. Авары10:29Как будет формироваться внешняя политика Ирана в эпоху Пезешкиана?14:05ЭТНИЧЕСКАЯ СТРУКТУРА ВОЖДЕСТВ «ЛУКОМОРСКИХ КЫПЧАКОВ»11:19«Йаум Азым» – День Великий14:35Qasım Qasımzadənin ədəbi-elmi portreti16:02MULTİKULTURALİZM MƏRKƏZİNDƏ “AZƏRBAYCANDA YAŞAYAN TATLARIN ETNO-KONFESSİONAL TARİXİ” MÖVZUSUNDA TƏDBİR KEÇİRİLİB15:37А.Клесов: Древние арии - кто они были и откуда?12:33В Монголии проходит VII Международный фестиваль исполнителей на Морин Хууре15:09Исторические традиции кыргызского народа: «Кыргызское кочевье»14:47Pulu necə cəlb etməli və saxlamalı?14:33MÜKEMMELLİK13:16От кыпчаков к казахам. Политическая история Восточного Дешт-и-Кыпчака в XIII – начале XVI в.13:27"Эй, джони ман". Как Полад Бюльбюль-оглы и Орифшо Орифов дали концерт в Таджикистане13:12Как вызвать дождь в Таджикистане? Проводим специальные таджикские обряды12:52Христианство в Кавказской Албании17:05Состоялся первый Курултай по этнотуризму "Кочевой путь Гянджабасара и традиции кочевья: по следам предков"11:36CAMAL LƏLƏZOƏ - ƏDİB, ŞAİR, TƏNĞIDƏKƏ...11:17Кыпчаки в христианском мире (вопросы адаптации и ассимиляции).15:54İsrail'in askere almaya çalıştığı Ultra Ortodoks Yahudiler kimler, neden direniyorlar?15:19آگاهی «متفاوت» انسان دشت نشین زمان و مکان را تعریف می کند15:06Moscow’s New Language Policy Document Drops All References to Problems of Non-Russian Languages Contained in 2021 Draft12:33Cостоится первое официальное заседание Satellite Rotary Club Baku İnternational Shahdag Qusar15:34Iran recruits former Afghan soldiers for Middle East conflicts10:32İranda 14-cü prezident seçkiləri keçirilir19:15Битвы империй за Азербайджан (XIII-XV вв.)19:00Наследники культуры Золотой Орды. Опыт исторической биографистики деятелей культуры тюрко-татарских государств15:45Башкортостан в ХХ – XXI вв.21:15Турецкий преподаватель изготавливает тюркские музыкальные инструменты в мастерской вуза в Бишкеке21:06Гнезда, насчитывающие столетия: «птичьи дворцы» Османской империи18:52Национальный татарский праздник Сабантуй отметили в Азербайджане17:32Туркменская литература. Попытка исторической биографистики17:05Праздник "Тун пайрам" прошел в Хакасии16:04Bir İranlıyla İletişim Kurmak Şatranç Oyununa Benzer Veya İranlıların Psikolojik Portresi15:57Стремление к совершенству – естественное желание09:58İranda 14-cü prezident seçkiləri18:36Крымскотатарская поэзия ханского периода. Опыт исторической биографистики12:49ЧЕРКЕСЫ МЕЖДУ ТЮРКАМИ И РУССКИМИ19:04İRANDA İSLAHATÇILAR İSLAHATÇI OLSALAR, MƏSUD MƏSUD OLAR19:18Суть еврейских праздников. Шавуот: обретение свободы19:15Суть еврейских праздников. Шавуот: Тора жизни23:4412 ИЮНЯ-ДЕНЬ НЕЗАВИСИМОСТИ РОССИИ15:03Социально-философское наследие Махтумкули Фраги: преемственность идей мира, гуманизма и национального единства13:50КАБАРДИНЦЫ МЕЖДУ ТЮРКАМИ И РУССКИМИ16:57Bəhai icması və Dini Komitənin birgə “Qlobal sülh: Elm və dinin vəhdəti” mövzusunda elmi-praktik konfransı keçirilib16:01DÖVLƏT KOMİTƏSİNİN SƏDRİ BEYNƏLXALQ BƏHAİ İCMASININ BMT-DƏKİ BAŞ NÜMAYƏNDƏSİ İLƏ GÖRÜŞÜB15:01КРЫМСКИЕ ТАТАРЫ И КНЯЖЕСТВА ЦЕНТРАЛЬНО-ВОСТОЧНОЙ ЕВРОПЫ 1538-1713.09:06Bozkır insanının "farklı" bilinci zamanı ve mekanı tanımlar18:52ТАЛАНТ, ПРЕДАННОСТЬ И СОСТРАДАНИЕ ХИРУРГА КАМИЛЯ АБДУЛЛАЕВА15:32Татары под властью русских 1552-1913 гг.
САМОЕ ЧИТАЕМОЕ
  1. Интервью первого квантового психолога Азербайджана сайту Lent.az.
  2. Təbrizdə Beşinci Milli Muğam Musiqi Festivalı keçirilib
  3. Несторианское христианство и его распространение в Центральной и Внутренней Азии в эпоху Средневековья
  4. კვანტური ცნობიერების თეორია და კვანტური ფსიქოლოგია
  5. Urmidə nələr baş verib
  6. Дорога слез. Ассирийцы и их эмиграция в XIX-XXI вв.
  7. GENETİK İRQÇİLİK VƏ AŞIRI MİLLƏTÇİLİK
  8. İranda Azərbaycan əleyhinə mövqelər davam edir
  9. PEZEŞKİYAN HÖKUMƏTİ PREZİDENTİN ÖZ VƏDİNƏ ƏMƏL ETMƏSİNƏ İCAZƏ VERMƏDİ?
  10. Место встречи – бакинский бульвар
  11. Кто такая Латифа аш-Шараа — первая леди Сирии?
  12. İran Azərbaycanın dövlətçiliyini inkar edir
  13. Сумаляк — главное блюдо Новруза в Узбекистане
  14. Dərddən "ləzzət" alanlar
  15. Xamneinin istefası üçün ictimai tələb artır
  16. کسانی که از رنج "لذت می برند"
  17. Нишалда - популярный десерт на Рамазан в Узбекистане
  18. Согдийцы и хорезмийцы - иранские оседлые народы доисламской Центральной Азии
  19. Savaşsonrası psixoloji problemləri cəmiyyət birgə aşmalıdır
  20. Orucun sosiologiyası: onlayn sorğunun statistik təhlili
  21. Парфянское царство – государство иранцев-зороастрийцев в Иране и Центральной Азии
  22. Отношения Азербайджана и ТРСК: история и перспективы развития
  23. Детские воспоминания о праздниках: евреи и славяне о Песахе
  24. Nizami Gəncəvinin “Sənsiz” qəzəli talış dilində-“Be tı”
  25. Армейский раввин и выжившие узники
  26. محمودی: هواداران تراکتور در دنیا بی‌همتا هستند/ ورزشگاه یادگار امام، بهشت فوتبال است
  27. REİNKARNASIYA VƏ KABBALA
  28. Səməd Vurğun "Qəhrəmanın ölümü " _ "Qəhrəmani maq" şeri talış dilində
ОПРОС

Где будете встречать Новый год?


 
«    Aprel 2025    »
B.e.Ç.a.ÇC.a.CŞB
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 
ГАЛЕРЕЯ